معرفی وبلاگ من
***خوشمزه ها***

سلام به همه دوستداران آشپزی و مخصوصا شیرینی پزی!
من و ماددم هردو از درست کردن چیزای جدید و خاص لذت میبریم. مخصوصا دسرها!!
حتی چندبار از چیزای خوشمزه ای که مادرم درست کرده بود عکس گرفتم و گفتم چرا که نه؟!  این شد که این وبلاگو درست کردم تا بقیه هم بتونن استفاده کنن.......
چشمک   لطفا اگه از وبلاگم خوشتون اومد به بقیه هم پیشنهاد بدین  و در ضمن نظر یادتون نره!!             امیدوارم لذت ببرین!!!!!

                                       در نظرسنجی هر ماه شرکت کنید!



نظرات شما عزیزان:

ثنــــای دوست داشتنی
ساعت22:29---11 شهريور 1393
سلام دوست عزیز، وبلاگ مفید و آموزنده ای دارین، لینکتون کردم لطفا شما هم لینکم کنید تا بیشتر به هم سر بزنیم

malas farham
ساعت21:07---8 شهريور 1393
سلام وب مفیدی داری امیدوارم ادامه بدی بمنم سربزنین منتظرتونم اینم آدرسم
http://www.malasfarham.loxblog.com
پاسخ: مرسی چشم میام


Melika
ساعت14:09---8 شهريور 1393
وبت عالیههههههههههههههه
پاسخ: ممنون عزیزم. مرسی که اومدی.


مبینا
ساعت11:43---3 شهريور 1393
وبت عالی بود به منم سر بزن
معرفت چت
www.marefatchat.org
پاسخ: مرسی . اومدم وبلاگت. قشنگ بود.


peyman
ساعت21:58---2 شهريور 1393
وبسایت خوشمزه ای داری تیریک
پاسخ:ممنون!


کورا
ساعت20:38---2 شهريور 1393
سلام وبلاگ زیبایی داری
پاسخ: مرسی


الیسا
ساعت20:36---2 شهريور 1393
سلام ببین گفتی زلزله اومد میشه بگی تهرانی هستی یا نه ؟ بیا وبم جواب بده خیلی مهمه !
پاسخ: نه مشهد هستم.


موتور سیکلت های دزفولی
ساعت16:52---2 شهريور 1393
وبت عالی بود به منم سر بزن مر30

از همه فاصله دارم
ساعت14:25---2 شهريور 1393
وبتتتتت حرف نداره بامزه
پاسخ:مرسی


تبادل لینک
ساعت6:02---2 شهريور 1393

سلام
وبت عالیه!
برا بهتر شدن بازدیدت از گوگل یه سر به این سایتی که دادم بزن و لینکتو ثبت کن
موفق باشی


پاسخ:مرسی ممنون....


میم.چتر ☂
ساعت23:00---1 شهريور 1393

سلام
چه وب به درد بخوری دارین خانوم
خودتونم حتمن خیلی کدبانوئین!
به مامانم وبتونو پیشنهاد میدم!
بازم بیاین وبلاگ ما
این کد لوگوی ماست اگه دوست داشتین بزارین وبتون


پاسخ:مرسی امیدوارم مادرتونم خوشش بیاد


لینک
ساعت18:22---1 شهريور 1393
سلام وب خوب جالب و پر محتوای داری
خوشحال میشم بهم سر بزنی
اگه مایل به تبادل لینک هستی بیا سایتم
منتظر حضور گرمت هستم
http://popup30.ir/

پاسخ: خنده



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 مرداد 1398برچسب:, توسط ارغوان |